Nu e de min tur...




Namn Nancy sjöberg (pinknanc)

När började du scrappa? Kom ordentligt igång Hösten 2006 

Hur hittade du denna hobby?
Jag har alltid gillat att klippa och klistra. Men de tog riktig fart tackvare goda vänner som fick med mig på en jätte stor scrappträff här i göteborg. Så har de fortsatt med små träffar lite då och då.

Vad är det som håller igång ditt intresse? Allt nytt som kommer hela tiden som man bara vill HA som skulle passa perfekt till just de där semesterkortet ;) och att få äran att göra uppdrag/kort  till Arkivet och vänner som vill ha grattiskort till släktingar mm av just mig :)

Vad gör du annars? Jobbar natt på ett korttidsboende med barn och ungdomar med funktionshinder. Förutom scrapbooking så e Min/vår passion att resa, så de har blivit en del under åren. och många kort tas som jag sedan får "krypa" in i min scraphörna och sätta handerna i.

Favoritmärke?
 Oj de e svårt, jag gillar ju den gammla mysiga stilen, men vill gärna ha starka färger oxå.

Din "specialitet"?
Hmm undra vad de kan vara.... jag gillar mycket lager på lager, och att  prova på nya saker. Något jag  göra nästan på allt e att ha fotomatta och ett måste e att chalkakanterna "absolut" på grattiskorten .

Drömmer om?
  Att få gifta mig, Men jag kanske kan nöja mig med att åka till USA och få gå på den stora scrappmässan och shoppa massssssor.

Ja så vet ni lite mer om mig oxå ;)

Just de även jag gjorde ett kort av spillbitarna
De blev ett "dragspel"skort


De roliga pappret som jag har använt på layoutern och kortet är från Cosmo Cricket.
Med utstansade stjärnor från quickutz och cuttlebug i samma papper.
På layoutern provade jag att använda mina nya spellbinders (rektangulärerna)
Rubrikerna är Quickutz alfabet  cosmopolitan(DAG) Diesel (Grattis) lilla texten tog jag hjälp av små stickersalfabet från Making memories och Adorit.

De var allt för mig för denna gången.

Kommentarer :

#1: Therese

Underbart kort och en fantastisk layout!

Såg den live i butiken i måndags och wow säger jag bara!!!

Kramar

skriven
#2: Anna/AMA

Sicket häftigt kort!! liftvarning utfärdas

skriven

Kommentera inlägget här :