Den andra Therese:)

Nu var det dags för mig att presentera mig lite närmare:)
Fick ett härligt mönstrat papper från My Mind's Eye att skapa med, och givetvis härliga färger i cardstock.
Fick av detta gjort två layouter, ett kort och ett presentkort.
Layouten om mig ser ni här. Pappret heter Just Chillin Girl - Pink Floral och kommer då alltså från My Minds Eye:)
Har använt mig av Tiny Alpha Stickers från Adornit. Cirklarna har jag stansat ut med min Quickutz. Mitt namn har jag stansat ut med Quickutz alfabete Studio.


Namn: Therese Hansson (Tirre på forum)

När började du scrappa/göra kort:
Började scrappa årsskiftet 2004/2005. Kort började jag med 2006.

Hur hittade du denna hobby:
Genom amerikanska bloggar.

Vad är det som håller igång ditt intresse:
Först och främst mina barn. Vill att de ska få många minnen med sig från barndomen. Sen är det givetvis alla fina härliga produkter som finns som gör att man fortsätta scrappa.

Vad gör du annars:
Arbetar som administratör på Preem. Jag läser jättemycket. Umgås med min familj och mina vänner. Älskar att fotografera!

Favoritmärke:
Har alltid haft en förkärlek till Basic Grey:)

Din ”specialitet”:
Rent och enkelt med fotot i centrum.

Drömmer om: 
Att få resa till USA och New York. Det är min största dröm just nu. Sen hade det ju inte varit helt fel att få vara med på en CHA mässa någongång:)

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Fick även gjort en layout om min söta vän C.
Har använt alfabetet Blossom Classic från Quickutz till rubriken.
Ringen har jag gjort med vit pearl maker.
Den stora journalingblomman är en ny die från Quickutz.


Ett kort. Textstämpeln kommer från Liten Tingla. Magnoliaflickan har jag "skurit" ut med en oval spellbinder och textstämpeln med en rund spellbinder. Runt om Magnoliamotivet har jag duttat vit pearlmaker.
Fjärilen är en quickutzdie.


Och ett presentkort där man kan stoppa själva presentkortet i mitten.

Den söta stämpeln kommer från Liten Tingla och är utskuren med en rund spellbinder.
De vita prickarna runt om är vit pearlmaker. De små blommorna är från Quickutz.


Här ser man lite av presentkortet


Och här ser man mer;):)

Det var allt från mig denna gång.
Kram på er!

Kommentarer :

#1: Therese

Såå fina grejer!! :)

skriven

Kommentera inlägget här :