Planeringsbok

Flera ur DT-gänget har visat sina fina pimpade böcker. Jag har gjort min bok till en planeringsbok i vintertema.
Varje år åker jag på ett läger som heter Vinterskog. Det är för scouter och funktionshindrade. Jag har varit med sedan jag var 12 år och är nu ledare. I år jobbar jag med programmet på lägret och då gäller det att hålla reda på mycket. Visst skriver jag mycket i datorn, men inget går upp mot att anteckna för hand.


Papper från Inkido. Stjärnor och datumlapp från Maya Road. Även djuret därifrån


Från förra årets läger är dessa kort som blev LO:s i samma tema som boken. De är gjorda i formatet 12x6 som mitt Vinterskogsalbum är i.


Figurerna återkommer på denna LO



Även alla dessa papper från Inkido. Den stora snöstjärnan är helt genomskinlig och finns på Arkivet.

Fortsatt trevlig kväll!

Kommentera inlägget här :