Känner ni?

Känner ni att det inte är långt kvar till jul nu? Det ligger i luften på något sätt!
För första gången på länge känner jag att jag ligger ganksa bra i fas för att ha en möjlighet att hinna med allt roligt pyssel jag vill göra till julen. Man vet ju att det troligtvis inte kommer bli så när man ju närmare december man kommer hellre sätter sig i soffan med en god glögg och bara myser :) Men det är så det ska va! På julens ka man bara njuta!
Jag har påbörjat mitt julkortsmakeri för ett tag sedan och här nedanför får ni ett smakprov på det.



Formatet är 12x16cm och basen är gjord av ett cardstock.
De mönstrade papprena kommer från inkido(ruta röd) och Basic Grey(glazed apple).
Tagen och den underbara och mycket användbara stämpeln hittar du precis som övrigt material i arkivets butik.
Hjärtat är utskuret med sillhouetten och alla pappersbitar har smutsats ner med hjälp av distress ink(antique linnen & walnut stain) och Rangers ink blending tool.
Raksömmen och sicksacksömmen är ditritade med en svart penna.

// Therese L

Kommentarer :

#1: nancy

Så stilrent och snyggt.

skriven
#2: sari h

fy fasiken ett sånt rent o snyggt kort

skriven
#3: sari h

tack för inspirationen... här är min version :-)

http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/2009/11/08/2166966-jag-har-liftat-ett-enkelt-julkort-med-tag-fran-arkivets-blogg/

skriven

Kommentera inlägget här :