Receptask från Pernilla....

Ja, temat skulle ju vara bakelse (i mina öron cupcakes...ni som kollar min blogg emellanåt förstår nog ;-)) och jag var sugen på att altra en ask så det fick bli en receptask helt enkelt! Eftersom jag ÄLSKAR prickigt (och många andra med mig har jag förstått...;-) så valde jag att klä asken med Inkidos rosa papper med prickar på.
 

Jag stansade ut 2 scallopedcirklar med Spellbinders och stämplade dit "Muffinsreceptet" på den vita mindre cirkeln.  Nedanför stansade jag ut 2 blommor med Retroblomman (Inkidopapper) och fäste 2 underbart söta pappersrosor i mitten och lite halvpärlor. Ordet "recept" är utstansat med Qk.


Runtom asken stansade jag en vit bård med Fiskars stans och limmade sedan dit.

Tack för mig! ~Pernilla ~

Kommentarer :

#1: Susanne H

Vilken söt ask. Den får verkligen mig att tänka på bakelser. :o)

skriven
#2: Therese

Den blev jättesöt Pernilla!

skriven

Kommentera inlägget här :