[Muffins- och morsdagkort]

Hej hej
Som Tarja redan har nämnt ,hade vi en DT-träff i april då vi skapade tillsammans.
Och det är alltid lika roligt, man lär sig nått nytt,får en massa nya tips, umgås med likasinnade och sist men inte minst den supergoda maten Tarja alltid fixar.
Vi blev uppdelade i grupper för att dekorera ett fönster var med olika teman. Jag valde att göra muffins- och morsdag kort.
Och här är mina alster:

Underbart mönstrat papper från MME - No Worries Content Circles , textstämpel från Reprint, muffinsen är en gnuggis från Maya Road, lite tyll och punchinella. Snabbt, smidigt och väldigt lätt.

Här är pappret MME- No Worries Content Circles igen, me like! Jag har vikt 2 pappersremsor som en servettvikning, gjort hål med håltång längst in mot mitten och trätt en tråd igenom som stadga. En cirkel från pappret är utklippt och fastsatt med några gluedots. Och vips, så har man en färgglad bordsdekoration!!

Och sista kortet ut är:

Här har jag använt fram och baksida på Imaginisce "Sweet satin ribbons", grönt band, självhäftande halvpärlor, textstämpeln från Arkivet är embossad med Palm Green.
Allt kan även ses i skyltfönstrer på Srkivet

Glöm nu inte av era mammor på söndag!!! :)
Japp, det va allt från mig för denna gången.
Tack för titten, men se till att titta in i den fysiska butiken så ni inte missar något.
//Petra

Kommentera inlägget här :