En variation på stämplar och papper

Japp, då är jag sist ut för den här omgången. I mitt DT-paket fanns en stor variation på stämplar från Liten Tingla, reprint och Hero Arts. Mönstrade papper från SassaFraslass, Imaginisce och Autumn Leaves.

Nu är det ju snart dags för morsdag och här har jag skapat ett kort helt utan stämplar.
            
Jag har använt fram- och baksida på ett mönstrat papper från SassaFraslass.
Blomstruten är framsidan av pappret som jag rullat ihop till en såndär gammaldags godisstrut och fäst med dubbelhäftande tejp. 
Blommarna är också fästa med dubbelhäftande tejp.
Bokstäver utstansat med QK Chandelier och så va det ju ett måste med halvpärlor från Kaiser.    
                                                                                                                                                                                                                                                       
Det mönstrade pappret är från Imaginisce, nallen från Reprint är stämplad med Mementodyna och färglagd med mina älskade ProMarker pennor. Textstämpeln är från Liten Tingla och stämplad 2ggr för att få en skuggning.

Ett superhärligt färgsprakande papper från SassaFraslass, hjärtanstämpeln, från Liten Tingla, är stämplad med Versa mark och embossat i guld.

Mönstrat papper från Autumn Leaves, blomringen är utstansad från en QK die. Bakom den har jag fäst pärlemopunchinella. Den lilla söta figuren, från Reprint, är stämplad med Mementodyna och sen målad med ProMarker.
en har jag använt stickers till "Grattis" från Making Memories.

Alla stämplar är från Liten Tingla, färglagda med ProMarker. Stjärnan i cirkel är stämplad med Versa Mark och sen embossade i Limegrönt.

Även här har jag använt fram-och baksida på ett papper ifrån Imaginisce. Den lilla ticket stämpeln är från Liten Tingla.
Tanken här är att du ska snöra upp bandet och ha en liten hälsning inuti paketet. Ytterligare en överraskning *LER*

Här komer ytterligare kort jag gjort. Bilderna är klickbara för större alternativ.


Nu är jag klar, så Tack för den här gången. Det kommer säkerligen mera snart igen *LER*
Och tack för att just DU kikade in här.
Glöm inte att springa in på Arkivet och frossa i dom farligt fina papprena som kommit in från S.E.I., Crate Paper och Imaginisce.
Det har ju även kommit in en hel del fina stämplar, dekorationer mm.

Ha en härligt skön vecka
//Petra
                                                           

Kommentarer :

#1: Tarja

Åh, så mycket fint du har gjort:)

skriven
#2: Smurfmamman

Snyggt jobbat vännen :D har haft turen att vara med när du har gjort många av dem!!

skriven
#3: Susanne H

Vilka härliga kort! Älskar det nedersta till höger med ugglor och SassaFrasLass-papper

skriven
#4: Therese

Lovely!!

Kram

skriven
#5: Petra

Jag tackar, bockar & bugar för era fina kommentarer

skriven

Kommentera inlägget här :