DT presentation av Pernilla

Och i samband med att Pernilla visar upp allt det fina hon har gjort nedan så passar vi även på att presenterar henne:



Jag heter Pernilla och bor strax utanför Gbg med min sambo och vår lilla hund Milou.

Min "kortstil" kan vara allt från "stilrena" till lager på lager beroende på material, ändamål och även humör...


Mina favoritfärger växlar mycket efter årstid och humör. Under hösten är det mycket brunt i olika nyanser. Våren och sommaren gärna starka färger eller mer "romantiska".


Min inspiration får jag av alla vackra, papper, stämplar och dekorationer men framförallt skisser och andras alster som man kan hitta på olika bloggar. Även om jag älskar att surfa runt och kolla nyheter och trender så kan jag ärligt säga att jag inte hinner testa hälften...Det är det som är tjusningen (och kanske ibland frustrationen? ;-) med denna hobby - man blir aldrig färdig och kan alltid utvecklas!


När jag inte gör kort/scrappar pysslar jag säkert med något annat ;-), umgås med familj och vänner, myser med Milou, läser eller hänger vid tv:n eller datorn...


En av de roligaste sakerna med att vara DT är när man får en utmaning att vara kreativ med material som någon annan valt. Ibland blir det med saker som är precis ens egna stil, ibland med saker som tvingar en att tänka utanför 'ramarna'.

Kommentera inlägget här :