Lemonade

Nu har det blivit min tur att sommarblogga och jag ska visa er ett par saker jag gjort med de nya pappren Lemonade från Basic Grey. Pappren är härligt färgglada och somriga!

Först ut är ett fodral till en pocketbok. Pocketböcker är iofs alltid mina favoriter men en sommar utan pocketböcker är ingen riktig sommar :) Jag har med mig en nästan jämt men framförallt till stranden och på resor, plus en uppsjö hemma då :) När jag läst klart en bok sparar jag den eller ger den vidare till någon annan och då är det trevligt om omslaget inte är allt för slitet vilket det gärna blir när man har den på stranden eller så.
Så här ser fodralet ut:





De papper jag använt är som sagt från Basic Greys serie lemonade. De enfärgade heter Splash och frosted berry. Det mönstrade som jag använt till bården uppe och nere på omslaget heter tee time
De stora gröna bokstäverna är Thickers och heter Umbrella Cricket.

Det var allt för mig för idag men på återseende snart
med en layout jag gjort med papper från samma serie.

// Therese L

Kommentarer :

#1: Anonym

Denna måste ju jag göra som är en pocketslukerska:)

skriven
#2: Caroline Rundby

Så fint! Och vilken bra ide!

skriven

Kommentera inlägget här :