Kvitton

Så här i juletid brukar högarna med kvitton växa sig ganska stora här hemma och jag lyckas alltid lägga undan dem på ett så bra ställe att jag har svårt att hitta dem igen. Känner ni igen det?
För att få lite mer ordning på mina kvitton, eller iaf försöka få det, har jag gjort om ett litet anteckningsblock till en kvittobok. Jag häftar fast varje kvitto på en egen sida och skriver någon rad om vad det är jag köpt. Det är ju inte alltid som det står så utförligt på kvittot vad det faktiskt är man införskaffat.



Pappret kommer från October Afternoons underbara serie Report card och de övriga dekorationerna är stickers från ett ark ur samma serie. Dessa finner du i butiken.

Kvittoboken används redan flitigt till julklappskvittona och enda problemet nu är att jag måste komma ihåg vart jag lägger boken annars är ju alla kvitton borta iaf! ;)

God Jul & Gott Nytt År på er!

// Therese L

Kommentarer :

#1: nancy

Gud så smart!!

En sån är ju ett måste ,här ska göras en Kvittobok. Så slipper jag hålla på att leta ihjäl mig när man behöver ett kvitto.

skriven
#2: Maria B

Vilken supersmart idé! Och vad fin du gjort den!

/Maria

skriven

Kommentera inlägget här :