Goood Jul ;)



Jag fick ett par underbara papper från Pink Paislee/Cupid collection att jobba med. Tänkte att på alla dessa Julmiddagar och glögg kvällar kan det vara bra med en liten gå-bort-present. Burken är från nån godis butik (de hade burkar istället för påsar :) Om du inte har gjort eget godis går det alldeles utmärkt att köpa (som jag har gjort.)

Jag började med att malla av burken med vanligt vitt papper.Delade mallen i 2 för att inte mönstret på pappret skall vrida sig för mycket. Min burk är ju lite vidare upptill. Sen klippte jag ut min delar i pappret Love poiton. Längs överkanten limmade jag fast en volang. sen klippte jag ut en ettikett från pappret paislee postcards. och pyntade med ett mini kakunderlägg.


På locket tog jag en del av ett "postcard" och embossade i 2 lager, först texten i rött och sen hela taggen i transparent, runt den satte jag fast lite mer volang band.

Hoppas ni har en underbar kväll, njut av granen , de tindrande ljusen och jul godiset. Här knastrar brasan för fullt och ute ligger snön tjock. Jonsered om vintern, det ni!

God Jul och ta er tid att pyssla lite i mellandagarna!

Kommentera inlägget här :