1 vecka kvar...

Oj redan 17 dec idag, bara 1 vecka kvar till julafton. Antar att ni har som jag, gjort en hel del julkort som postades igår... men även några som kommer att postas idag ;) De e ju roligt att få julkorten lite då och då. Inte bara en hög 1 dag.
Här e några som har postats




De var några julkort, än är de inte försent att skicka ett julkort och göra någon glad :)

Men visst kan de bli lite tjatigt att bara göra julkort när man gör mååååånga. Då får man göra en layout (som tyvärr hamnar längs ner på listan i jule tider) och de har jag gjort *L*

Några människor tror att de inte kan scrappa jag har ju inga gulliga barn att scrappa, men vem har sagt att de måste vara gulligt och barn med på alla layouter. Därför valde jag att göra denna och visa er. Inga barn inget gulligt *ler*

Jag har använt:
Mönstrat papper från Grafic 45 (3olika) och cardstock
Snyggt svart brett band som jag har satt fast med häftapparat
Texten: (Nya) Adornit (stora bokstäver)
Stämplad swirl + lite pärlor från Reprint.

De var allt för idag.
//Nancy

Kommentarer :

#1: Pernilla

Så läcker LO Nancy!!

skriven

Kommentera inlägget här :