Therese

Ja nu har turen kommit till mig att blogga min LO om mig själv samt ett bra att ha kort.
Mitt DT-paket innehöll den här gången supertuffa papper från Rusty Pickle och dekorationer från Making memories(gitarren)  och Prima (stjärnorna).








Namn? Therese Larsson (Therese/Therese23)

När började du scrappa/göra kort? Jag började för 3,5 år sedan.

Hur hittade du denna hobby? Mina kusiner tog med mig på kortkurs och jag fastnade direkt!
Jag har alltid pysslat med olika saker men inte fastnat för något på samma sätt som för scrapbookingen.

Vad är det som håller igång ditt intresse? Det som håller igång mitt intresse ,förutom själva skapandet, är alla fina produkter som finns och gemenskapen bland alla scrappare. Jag är ganska rastlös av mig också och skapandet med händer hjälper till att hålla rastlösheten borta.

Vad gör du annars? Jag arbetar som lärare i en F-1:a vilket innebär en del pyssel med färg och form även på arbetstid! Kan det bli bättre? ;P

Favoritmärke? Oj, det är en svår fråga...det går väldigt mycket i perioder för mig men Basic Grey och American Crafts funkar alltid.

Din "specialitet"? Jag älskar verkligen att altra men vet inte om det är min specialitet direkt. Jag försöker variera mig ganska mycket och testar gärna olika tekniker och material men man kan väl iaf säga att ju pilligare det är desto roligare är det :)

Drömmer om? Jag har en hemlig dröm om att bli barnboksförfattare men från och med nu är den väl inte så hemlig längre ;) Sen ligger Sydafrika mig väldigt varmt om hjärtat och att kunna resa dit ofta vore inte fel!


/ Therese L

Kommentarer :

#1: Anna/AMA

Lovely!!

skriven

Kommentera inlägget här :