Mikaela Rudhner



Namn:
Mikaela Rudhner

När började du scrappa/göra kort: Jag började scrappa 2002 när min son Timothy föddes. Jag försökte hitta en fin mitt första årbok, men hittade ingen som jag gillade och ville göra en egen. Efter en del letande på internet, så hade jag sugits in i scrapbookingens värld.

Hur hittade du denna hobby: Genom mycket letande på nätet, fastnade inne på Twopeasinabucket och satt i timmar och kollade i galleriet. Sen hittade jag typ en svensk butik som hade typ 2 mönstrade papper, det var tider det :-)

Vad är det som håller igång ditt intresse: Jag gillar att inspireras av andra scrappare och så gillar jag när det kommer nya fina papper att shoppa.

Vad gör du annars: Jag fotograferar. Mycket. Barn, familjer och bröllop. Och så fotograferar jag min egen familj så klart. Sen läser jag kokböcker och lagar mat. Nu ska jag lära mig att laga riktig mexikansk mat, inget texmextjafs, det är mitt nya projekt.

Favoritmärke: Hm, svårt, jag gillar ju bara allt som är lite färgstarkt och tokigt, men Sassafraslass tillhör väl den kategorin.
Din "specialitet": Inom scrapbooking? Jag har ju alltid mina fotografier i fokus, sen är jag grym på att häfta med häftapparaten, den går varm här hemma.

Drömmer om: Jag drömmer om att åka till Tokyo för att äta sushi och shoppa. Och jag drömmer om att köpa en gammal buss och åka med min familj genom hela Amerika.

Mitt kort av spillbitar blev ett enkelt tackkort.

Kommentarer :

#1: Anonym

Jag åker gärna med i bussen:) kram T

skriven

Kommentera inlägget här :