60 kr

Nu känns det som om sommaren tagit slut... men det kommer en ny värmebölja läste jag på löpsedeln imorse!
I alla fall är det min tur att blogga något skapat och det var länge sen vill jag lova!
Jag har anammat - "snabbt och billigt" av 2 mönstrade papper,  ett bazzill och 1 pkt thickers blev det följande:


Här har jag använt American Crafts papper ur serien Backyard som bakgrund.
Det andra mönstrade är Fancy Pants- Delight Stripes från serien Delight.
Thickers från American Craft- Darling (som det är superbra pris på nu, 35 kr!)

Ja, det är inte med glädje precis som jagf visar detta hemska fotot...
Vi hade 5-kamp med Arkivet som "kickout" innan sommaren, Tarja vann såklart
och fick då välja vad som skulle ske... så klart väljer hon att alla ska åka
Balder- jag är ju livrädd för den!!! Vilket  syns väldigt tydligt på fotot. Ja, det bjuder  jag på!

Av spillet fick jag gjort ett kort och ett bokmärke.
                             

Allt för bara 60 kr och med massor av bokstäver kvar!
Det var allt från mig!
Malin H

Kommentarer :

#1: Susanne H

Hihi, å Balder som är så bra! ;o)

skriven

Kommentera inlägget här :