Cosmos Cricket

Vilka roliga papper Jag fick arbeta med från Cosmos Cricket " Mr Camp" passade mig perfekt. Efter som vi varje sommar åker på semester med våran husbil i europa mesta tiden tillbringar vi i Kroatien. 
När vi sedan kommer hem efter några veckor på husbilsemester utomlands har de blivit att vi avslutar semestern med Kanotpaddling med övernattning i vår svenska natur :)
Alla Mönstrade papper på mina layouter denna gången är ur serien Cosmos Cricket "Mr Camp"

Vi älskar verkligen att campa i kroatien därför denna annolunda text " We Löv ..e (jag hade glömt e:et men nu e de på plats)  camp* sweet * camp Life" är gjord med hjälp av olika thickersalfabet.
Chipboards fjärilen är målad med brun crackel paint och lite knappar


Texten på denna layoutern har jag tagit hjälp av Quickutz Moonlight (skinnimini) 4*8 platta
Chipboard swirlen har jag målat med grön dabbers(akrylfärg)
De prickiga banden har jag häftat fast lite "slarvigt" gillar de ;)
Stjärnorna är oxå från quickutz.


Visst är de härligt att vara ute i vår natur, och grilla pinnbröd är bara sååå gott.
De härliga bandet på denna layoutern är från Prima.
Elden är från paperloft- Back country.
Rubriken fanns redan färdig, så himla bra! på ett av Cosmo cricket Jourlingspapper.
Tyckte den passade bra så jag chalkade den klippte ut den lite och satte den på 3d-kuddar Perfekt!
Som vanligt *L* så har jag chalkat nästan alla kanter på papperna på layouterna i dark brown :)

De var allt för mig denna gången Vi ses igen ;)

Kommentarer :

#1: Therese

Lövely!

skriven

Kommentera inlägget här :