Presentation av Hanna - Pannkakstårta!

Min profilbild 

Hej, mitt namn är Hanna Tjörnhed, på nätet Pannkakstårta. Jag är en av de glada som kommit med i detta DT!


Jag bor i Göteborg, ska snart fylla 27 år och jobbar som lärare i Partille. Jag bor tillsammans med min man Kim i en lägenhet i östra Göteborg. Inte bara vi bor i detta område utan båda Kims bröder och sju andra kompisar. Jättemysigt att äta middag tillsammans, gå i pyjamasbyxorna på söndagskvällen och titta på en film eller helt enkelt ha någon att prata med när man har tråkigt!


Jag har hållit på med kortmakeri i ca 3 år och för ett år sedan började jag även scrappa. Min stil är ganska enkel, men jag jobbar på att försöka få med fler dekorationer. Gillar att arbeta med starka färger och fyndiga rubriker.


Förutom att jag gillar att pyssla så spenderar jag mycket tid i scouterna. Är ledare för 12-15-åringar och umgås mycket med de andra ledarna som också är mina vänner!


Hoppas att vi ses här i bloggen snart!

Kommentarer :

#1: Diana

Grattis Hanna!!

skriven
#2: Pannkakstårta

Tack!

skriven

Kommentera inlägget här :