Little Yellow Bicycle + Fancy Panths + QK

Little Yellow Bicycles romantiska papper är fantastiska och passar till det mesta i livet. Den här gången blev det både familjefoto, skridskor och en vanlig vecka. Tillsammans med dekorationer från Fancy Panths och QK blir det lätt och roligt att scrappa!



Papper av det här slaget med mönster över hela gillar jag att behålla som de är. Det räcker liksom med den scrappingen som företaget redan gjort. Jag älskar papper med kollegieblocksinspiration som passar utmärkt till layouter som ska lite mer text. Jag har lagt till några vita blommor och röda knappar för att förstärka mönstret i papperet.






Fancy Panths har skapat härliga 12 x 12 ark med chipboarddekorationer. Jag har använt olika dekorationer från ett sådant ark. Jag har färgat de lite vita med en stämpeldyna och sen lackat de med krackeleringslack. Det fanns av någon konstig anledning ingen trea i arket men jag kunde klippa av en åtta och runda till lite. De små hjärtana är från samma ark. Jag har även sytt en ram med vitt runt för att rama in det hela lite.





En discobrud gör en av sina moves vilket passade perfekt till det härliga bandet. Ytterligare dekorationer är glitterstjärnor som är stickers från Colorbök och små chipboardstjärnor från arket jag nämnde ovan. Här jag lackat dem med vanligt 3D lack. Det svarta är en bit wellpapp som finns hos arkivet att köpa. Det är ett helt 12 x 12 ark.





På chipboardarket var det också en stor stjärna som jag målat vit med akrylfärg. Jag behöll layouten enkel och la till vitt genom bokstäver som är diverse thickers och en vit fotomatta. En glittrig stjärna fick vara med här också.





Papperen från Little Yellow Bicycle är dubbelsidiga och här valde jag en mer dämpad baksida. Jag gillar såna här småmönstrade baksidor för det är mer liv i det än bara cardstock. Mönstret är inte mycket mönster utan bara lite struktur men det är precis tillräckligt. Jag har dekorerat den här enkla sidan om min sons telefonvanor och kunskaper med en utstansad gren och uggla. Dessa figurere är QK -figurer där grenen är en revolutiondie och uggland en liten die till tången. Dessa figurer är så användbara och passar till vilken layout som helst. Jag har skapat lite löv på grenen genom gröna blingstenar.

Tack för titten!

// Malena

Kommentarer :

#1: Tarja

förstår inte hur du kan skapa så mycket fint hela tiden:)

skriven

Kommentera inlägget här :