Blandad inspiration från mig

Här kommer mitt första inlägg för Arkivet :)

Jag har jobbat med lite papper och dekorationer från olika tillverkare, först ut är en layout med Primas underbara "Mommy and Me" papper. Det är härliga papper med en massa detaljer som går att klippa ut och använda som dekorationer, och har dessutom en glittrig yta!
Alla smådetaljer på min LO "Garden Girl är urklippta och satta på 3d kuddar.



Också en närbild på de söta kaninerna :)



Nästa Layout är om mitt lilla Busfrö där hemma, hon är nu i den där åldern då många roliga funderingar och tankar börja dyka upp, och som den scrappande mamman man är så måste ju allt dokumenteras!
Jag älskar prickigt och blev helt överlycklig när Tarja stod å plockade upp de härliga nyheterna från Imaginices bland annat det prickiga pappret som har en helt blank yta det var så kul att jobba med!
De små monstren är urklippta från ett October Afternoon papper ur Night Light serien. Blommorna är bla från prima och de andra har jag stansat ut med min retro Flower punch, (arkivet har inne flera av storlekarna jag har använt mig av den näst största) Halvpärlor från Kaiser och dekorations cirkel från Maya Road



En annan tillverkare som kommit ut med roliga nyheter är Cosmo Cricket här har jag jobbat med papper från Girl Friday serien som passar superbra nu till Vår och Påsk med sina papper i rosa,turkost, grönt och små blommigt!
Jag har även använt mig av Fancy Pants roliga Die Cuts (molnen och huset)
Även den här layouten om lill trollets tokigheter!

Det var allt från mig för denna gång ha en härlig skapar vår!
♥-Malin

Kommentarer :

#1: Susanne H

Vilka underbara layouter Malin! Du är så grym!!

Trevlig helg,

Kram Susanne H

skriven
#2: Therese

Wow, så underbara!!!

Kramar

skriven
#3: Katarina

Åhh vilka helt underbara layouter, jag älskar Malins stil!

Kommer hon att ha några kurser på Arkivet?

skriven

Kommentera inlägget här :