Skaparväder

Idag har det varit ett riktigt Göteborgsväder med regn från alla håll och kanter.  Ett riktigt skaparväder kan man ju också kalla det!

Idag har det inte skapats något annat än nya produkter på webben. Men igår, herregud vad det skapades.
Jag och Paula åkte ner till Reprint som hade sin träff som dom har varje termin för butikerna runt om i Sverige.
Vi delades in i fyra grupper som fick gå runt på fyra olika skaparstationer. Jag blir som barn på nytt när dessa träffar är. Det pirrar i magen av förväntan och jag vill köpa ALLT!!! Vi köpte med oss så mycket som fick plats i bilen:)

Här nedan ser ni lite av det fina som vi gjorde under lördagen.
Ni som har tur och ska gå på Paulas inspirationskurs på måndag 10 mars kommer att få göra lite av detta (det finns 3 platser kvar:))

302539-204
På denna station var uppgiften att dekorera framsidan på ett album.


Jag som inte kan leva utan 3D-lack var ju tvungen att trycka ut lite på chipboarden.


På denna station så strök vi med distressdynor, svampade lite tills vi var nöjda. Sedan sprayade vi med en mix av distress refill, vatten och perfect perl. Det gör att kortet får en fin "glittrig" yta. Torka. Sedan stämplar man det motiv man vill ha tydligt med svart Staz On.


På denna station så fick vi göra två olika kort med chalk på två sätt. På detta kort har vi stämplat den fina collagestämpeln med svart StazOn, torka, sedan har vi chalkat på motivet, vi har även tagit med VersaMark penna och lagt på clearpulver runt om så det blir som en ram.


Åh, vad länge sedan det var som jag använde mig av Enamel. Det är ett mycket grövre "clearpulver". Det är bara att stämpla motivet med StazOn, låt torka, dra sedan med VersaMark över hela motivet och lägg sedan Enamel över, embossa. Det blir så himla fint!

Tack för titten! och ni förstår väl att nästa alla dessa produkter finns att köpa i butiken nu:)


Kommentera inlägget här :