CHA-Quickutz- nyheter del 2

Den allra största nyheten är den nya maskinen!!!!!!!!!!!
En helt fantastisk manick som är som en elektisk Revolution fast dubbel bredd.....SAMT tar samtliga dies på marknaden [om jag förstod Tarja rätt]!!!!
Visst är det spännande! Verkligen värt att vänta på!
Inte heller så fasligt dyr, vet inget pris ännu, ej heller när den kommer hem till svedala. Men kommer det gör den tro mig!

En hel del nya alfabet..... vill ha, vill ha!!!!
Här är ett exempel [bild på Lo lånad av QK]
Alfabetet heter Nutmeg och jag älskar det! Cookiecutter.
 
Det lilla alfabetet heter moonlight- även detta ett nytt! På en 4*8 platta           
som jag visade i inlägget nedan!


 
Dragonfly- detta lekfulla lite busiga alfabet är också på min önskelista!
___________________________________________________________________________
Hur ska man nu kunna sova!!!!!
Ja, kanske blir det

Kommentarer :

#1: Patrikkristiane

Hi! Your website is really interesting! I like it!

skriven

Kommentera inlägget här :