Ja då var alla i designteamet presenterade!

Det ska bli så kul att jobba tillsammans med er. Hoppas ni känner likadant.

Till alla er andra som sökte men som tyvärr inte lyckades komma med denna gång. Med det fina som ni hade skickat in så säger jag bara sök igen. Det var såååå otroligt svårt att välja i och med att ni är så fantastiska därute.

När vi nu har presenterat alla i designteamet vill jag ta tillfället i akt och presentera de underbart duktiga tjejerna som arbetar i butiken och för Arkivet. De skapar ju hur mycket som helst hela tiden också. De jag pratar om är Petra som är expert på kortområdet och som arbetar torsdagar i butiken. Petra har varit min högra hand sedan jag köpte Arkivet och hon är den som även hållit i många av kortkurserna.
Malin som är scrapexpert  och som är i butiken på onsdagar. Malin håller även i scrapkurser, scrapkortkurser och altered scrapkurser. 
Michaela som arbetar timmar i butiken och som hela tiden lär sig en massa nya saker.
Sedan har vi sist men absolut inte minst Paula som är kortmakare och gör-en-massa-fler-underbara-saker. Hon även den person som ligger bakom stämpelmärket Paula design och hon kommer även hålla i några av kurserna i vår. Nya stämplar från Paula design släpps i mars.

Ifredags åkte Malin iförväg till USA på CHA-mässan. Fem kurser är hon inbokad på under lördagen och söndagen så ni förstår hur mycket nytt hon har med sig hem. Jag själv åker till USA imorgon, söndag, och så kommer vi att vara på den underbara mässan i fyra dagar för lägga beställningar och få inspiration. Fyra dagar till har vi sedan för att kolla runt i scrapbutiker mm i Los Angeles. Vi kommer att vara fullmatade med inspiration när vi kommer hem!!!

Kolla gärna bloggen under dessa dagar eftersom vi ska försöka lägga ut en massa härliga bilder från mässan.

TACK alla ni som skickade in "önskelista" på vad jag ska köpa i USA. Den har jag nu sammanställt och ska ha med mig i handväskan:) Då vill jag passa på att gratulera Veronica P som tog hem vinsten. GRATTIS ett presentkort är på väg! 

Tills vi syns igen - Ha det gott!
Tarja

Kommentarer :

#1: Birgerbenedicte

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

skriven

Kommentera inlägget här :