Home sweet home!

Ja, då var man hemma igen efter en härlig vecka i Los Angeles. Ber så hemskt mycket om ursäkt över att det inte kom in några inlägg här direkt från LA. Problemet var att när vi hade tid att blogga så hade vi ingen dator, och när det fanns en dator tillgänglig så hade vi inte tid:)

Det fanns så otroligt mycket fint att se och göra på CHA-mässan så jag vet inte var jag ska börja. Malin gick en massa kurser de två första dagarna och mycket av detta kommer hon att visa under klubbkvällarna, mässor och kurser.  Vi har beställt från massor av företag bla Maya Road, Autumn Leaves, Inque, Queen & Co och så en massa nya företag. Leveranserna börjar att komma in i början av mars och sedan kommer det att droppa in under hela våren.

Vi har även med oss varor direkt från USA och dessa kommer att packas upp nu i veckan så kom gärna in och kolla av vad som kommit in:)

Lite bilder kommer att läggas ut så snart jag fått dem nedladdade och färdiga.

Måste bara visa "bästa privata köp" i LA. Jag hittade en Reggae Scrapbook till maken. Hur bra blev inte detta då? Han som ÄLSKAR reggae och jag scrap! Det är en helt fantastisk bok där författarna har scrappat varje uppslag. Läs mer om boken här http://www.jamaica-gleaner.com/gleaner/20070114/ent/ent2.html
image190
Kan bara säga att mannen LB blev överlycklig:)

Ha det gott!

Kommentera inlägget här :