Nyhetsbrev 11 augusti


arkivetlogo



Vilket underbart jobb jag har!
Mitt under semestern så hade jag den härliga förmånen att än en gång få besöka CHA mässan i Chicago. Jag kan säga att det var svårt att hålla sig till budget denna gång. Såååååå mycket fina saker som kommer under hösten. Tänk om man kunde ta in allt.........


Mycket fina saker beställde jag och lite har redan kommit in i butiken men mycket, mycket mer är på väg in. Läs mer om detta under fliken CHA nyheter på väg in på webben www.arkivetdesign.se


Ni har väl inte undgått att se de nya alfabeten från QuicKutz som är på en enda 4x8 platta. Kanonpriser!

                    

Mycket fint från Jenni Bowlin har också anlänt!

           

Alla höstens kurser är nu färdigspikade och finns under fliken kurser på hemsidan www.arkivetdesign.se  Vi har fler nya kursledare och dessa kommer inom kort att presenteras på sidan.

Lördagen den 30 augusti kl 10-15 har vi en skapardag på Arkivet då vi inriktar oss på QuicKutz underbara produkter! Vi kommer att ha massor av erbjudanden i butiken och du har möjlighet att sitta ned och göra bl.a. ett fint halsband med hjälp av QuicKutzprodukter.                  Det du gör tar du med dig hem - kostnadsfritt!

Du vet väl att vi har FRAKTFRITT i webbutiken mellan den 2-18 augusti!

Hoppas att vi syns någon gång under hösten!


Från oss alla på Arkivet Papper & Design


Kommentarer :

#1: Louisrebecca

Very resourceful, thank you dave

skriven

Kommentera inlägget här :