Clearalbum!

Solen skiner och våren är här! Härligt eller.......
......eller så blir det mindre pyssel och mer utomhus, vilket också är trevligt!
I helgen ska det i alla fall bli sämre väder. Vilket är tur då vi åker på Scrapevent i Helsingborg! 
Innan det är dags att packa och fara vill jag passa på att visa Arkivets egna clearalbum, inspiration kommer här i form av Malins album om resan till Los Angeles och CHA mässan:
302539-254
Detta är framsidan, det gällere att tänka lite på övriga sidor innan man startar,
eftersom man ser igenom. Jag har använt allt jag kunde hitta men bl a; Rubons
med res-tema, Maya roads nyckelrings-figur, Love Elsie stickers,
blingstenar från Heidi Swapp. rubriken är Diesel m.m.

302539-255
Detta är då sidan 2- här ser man framsidan igenom- så man får utnyttja
de dekorationerna man hade där. Tex så målade jag baksidan av Maya Road
kvinnan i brunt, blommorna för att dölja där det blev fult limmat!
302539-256
Här har jag gjort bakgrund av akrylfärg med bubbelplast, det skapar en
genomskinlig känsla men ses ändå så klart på sidan bakom där man då
inte behöver dekorera så mycket. 

Resten av bilderna är klickbara så ni kan se alla!
                 
Baksidan bubbelplast,   Margaritas mmmmm..  HOLLYWOOD...

Universal studios!

Till sist:
302539-261
LOVE ELSIE :-)
Hoppas ni får lite tips och inspiration av detta !!!
Lycka till!!

Kommentera inlägget här :